Advertisement

Main Ad

Początki poszukiwań / Путешествие во времени

Kiedyś dawno dawno temu widziałam w szafie mamy stary zeszyt w kratkę ... z 1954 czy 1956 roku, był to brudnopis, gdzie mój dziadek własnoręcznie opisał swój zyciorem przed podjęciem kolejnej pracy. 


Później ten zeszyt trafił w moje ręcę i tak zaczęła się faza poszukiwań. Uważam że nadszedł czas zebrać wszytkie historie w jednym miejscu.
Teretorialnie poszukiwania obejmują tereny kilku państw, widać jak w okresie ponad 120 lat ludzie zmieniały miejsca zamieszkania i żeby aż tak łatwo było je połączyć, bo niektóre miejscowości już niestety nie istnieją.

Ten blog z racji poszukiwań terrytorialnych będzie prowadzony w języku polskim i rosyjskim. Dodatkowo postaram się pokazać miesjsca gdzie żyli moje przodkowi i moje pokolenie na pocztówkach.

Polina Wierzchowiec

#*#
Давным давно, когда я была еще маленькой, моя бабушка Валя бережно хранила старую тетрадь, где мой дедушка описал свою биографию с 1902 по 1952 год. Тогда на свете не было еще и моей мамы. 
Теперь тетрадь попала в мои руки и началось путешествие во времени. Поиски пройдут на территории нескольких государств, пока будут охватывают территорию Польши, Литвы, Белоруссии, Украины, Казахстана и России на протяжении почти 120 лет. К сожалению некоторых деревень уже нет на картах.

Блог будет ввестись по-русски и по-польски по мере возможности. Постараюсь собрать открытки и фотографии тех мест где жили мои предки.

Вежховец Полина Александровна (дев. Евтюшкина)

Prześlij komentarz

0 Komentarze