Advertisement

Main Ad

Poszukiwane nazwiska / Фамилии, которые я ищу

W związku z tym że mapa poszukiwań obeje nawet nie setki a 1000 km podzieliłam poszukiwania na dwie części. Pierwsza będzie dotyczyła mojej rodziny (nie zawsze mieszkałam w Polsce), a druga część rodziny mojego męża która częściowo mieszka w Szczecinie, Bydgoszczy, Częstochowie i okolicah.

Myślę że ta lista będzie aktualizowana na bieżąco, w miarę uporządkowania zebranego materiału.

Nazwiska które do tej pory udało mnie znaleść w rodzinei mięża:

Wierzchowiec  - Szczecin,
Świąć - Szczecin, Bydgoszcz i okolice - Łabiszyn, Ojrzanowo, Częstochowa  oraz okolice Mykanów, Lubojna)
Wąs - Szczecin, Bydgoszcz i okolice - Łabiszyn, Ojrzanowo, Częstochowa  oraz okolice Mykanów,

В связи с тем что наши поиски и исследования будут происходить на очень большом расстоянии я разделила их на две части. Одна из них будет касаться моей семьи, вторая семьи мужа. Думаю что список фамилий и мест жительства членов семьи будет пополняться во время наших поисков.

Фамилии, которые встречались в моей семье:
Евтюшкин / Евтюшкина, - Россия, Кемеровская область, Новосибирская область село Карасево, Болотинский район, Щецин (Польша)
Зверева - Алма-Ата,
Недбола (Неблала) * ищем правильный вариант фамилии
Шумков / Шумкова - Красноярский край, деревня Лопатино
Котляр - Виленская губерня - Трабы, Красноярский край, деревня Убей
Лалетина, Красноярский край, деревня Медведево и Убей



Prześlij komentarz

0 Komentarze